Název:
Vnímání české kultury zahraničními studenty na ÚJOP a možnosti propagace jeho studijního střediska
Překlad názvu:
Perception of Czech Culture by Students of the ILPS and Ways of Promotion of its Study Centre
Autoři:
Sedláčková, Daniela ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hudousková, Andrea (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je rozdělena do tří kapitol. První z nich popisuje činnost ÚJOP a blíže charakterizuje Studijní středisko v Praze -- Albertově a jeho kurzy. Druhá kapitola se zabývá rozdíly mezi jednotlivými kulturami a podle Fonse Trompenaarse a Charlese Hampden-Turnera charakterizuje českou kulturu a kultury účastníků albertovských kurzů. Součástí této kapitoly je i výzkum vnímání české kultury zahraničními studenty a hloubkové rozhovory se dvěma jejich zástupci. Poslední kapitola se zabývá propagací SJOP Albertov a navrhuje konkrétní způsoby propagace šestitýdenního intenzivního jazykového kurzu češtiny a letního kurzu Čeština a česká kultura.The Diploma Thesis is divided into three sections. The first section describes the activities of the ILPS and characterizes closely the Study Centre in Prague -- Albertov and its courses. The second section deals with differences among cultures, according to Fons Trompenaars and Charles Hampden-Turner, and characterizes Czech culture and the cultures of participants of courses at Albertov. This section also includes a research study on the perception of Czech culture by foreign students and in-depth interviews with two representatives. The last section discusses the promotion of the Study Centre Albertov and proposes concrete ways on how to promote the 6-Week Intensive Czech Language Course and the summer course Czech Language and Culture.
Klíčová slova:
Charles Hampden-Turner; Fons Trompenaars; jazykové kurzy češtiny; kultura; kulturní dimenze; propagace; Charles Hampden-Turner; culture; Czech language courses; dimensions of culture; Fons Trompenaars; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29716