Název:
Dary v podnikání z daňového hlediska
Překlad názvu:
Donations in the business reality from a tax perspective
Autoři:
Smetana, Václav ; Marková, Hana (vedoucí práce) ; Zajíčková, Miroslava (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá odlišnostmi daňového režimu darování, sponzoringu a reklamy. Na úvod jsou vymezeny jednotlivé pojmy. Následuje analýza příslušných právních předpisů a důsledků jednotlivých situací pro výslednou daňovou povinnost. V závěru je provedeno srovnání se Spolkovou republikou Německo. Naznačeny jsou rovněž možné změny současného systému.This bachelor thesis focuses on the tax-related differences between donation/gift, sponsoring and advertising. At the beginning the basic terms are defined. The analysis of the appropriate legal statutes and judicial decisions then follows together with their respective impacts on the final tax duty. At the end a comparison between the Czech Republic and Germany is made. Possible changes of the current system are provided as well.
Klíčová slova:
asignace; dar; daň darovací; daň z příjmů; sponzoring; assignation; gift and donation; gift tax; income tax; sponsoring
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29550