Original title:
Komunikační strategie produktu Frisco
Translated title:
Communication strategy of the product Frisco
Authors:
Kubovčíková, Veronika ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Seda, Michal (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá hodnocením dosavadní komunikace produktu Frisco a následným návrhem nové komunikační strategie. Dosavadní komunikace je hodnocena na základě dat MML TGI a dat poskytnutých společností Atmosphere za rok 2010 a 01-11 2011, jejich další užití a šíření je podmíněno souhlasem poskytovatelů těchto dat. Užitými nástroji pro analýzu dat a následné sestavení nových plánů byly počítačové programy Yetti, Mamut, Golem, Data Analyzer, Medplan a interní nástroje vyvinuté v mediální agentuře Carat Czech Republic, s.r.o.The diploma thesis deals with communication strategy of the product Frisco. It evaluates the strategy and proposes a new concept of communications. Evaluations data has been provided by Atmosphere and MML TGI companies for the period of 2010 and partially 2011, further use of the data is not allowed without the approval of the providers. Following software has been used for the analyses and for the creation of the new concept of communication: Yetti, Data Analyzer, Mamut, Golem, Medplan and custom internal tools made by media agency Carat Czech Republic, s.r.o.
Keywords:
Communication strategy; Insight; Target group; Cílová skupina; Insight; Komunikační strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/29373