Název:
Analýza komunikační kampaně společnosti Billa
Překlad názvu:
Analyses of a communication campaign of Billa
Autoři:
Kučera, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tichý, Miloslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] První kapitola představuje teoretické zázemí jako východisko práce. Věnuje se definici pojmů marketingové komunikace, komerční komunikace, marketingový mix a komunikační mix. V druhé části se věnuje výzkumu trhu. Druhá kapitola představuje společnost Billa jako součást REWE group a významného hráče na českém trhu. Podstatná část kapitoly je věnována obecnému představení komunikačních kampaní společnosti. Poslední kapitola se zabývá představením konkrétní kampaně a následně její analýze za pomoci rozboru dat poskytnutých Billou.the first chapter deals with the theoretical background as a base for this thesis. It defines the terms marketing communication and commercial communication. In the second half it deals with market research. The second chapter introduces Billa as a part of REWE Group and an important player on the czech market. A Big part of this chapter deals with Billa's communication campaigns. The last chapter introduces one particular campaign and analyses it, using data that were provided by Billa for this purpous.
Klíčová slova:
analýza; Billa; kampaň; komunikace; REWE; výzkum trhu; analyses; Billa; commertial; communication; market research; REWE
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29260