Název:
Strategická pozice značky a její definování v konkurenčním prostředí
Překlad názvu:
Strategic Position of a Brand and its Definition in the Competitive Environment
Autoři:
Malečková, Marie ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Pro svoji diplomovou práci na téma Strategická pozice značky a její postavení v konkurenčním prostředí, jsem si vybrala značku APOGEO, která působí na trhu poradenských služeb, a která sdružuje hned několik společností. Cílem mé práce je zhodnotit vliv komunikace na budování její strategické pozice na trhu a možnosti její definice a měření. Pokusit se navrhnout kroky, jak zlepšit její postavení na trhu.A study on the strategic position of a brand and it's position in a competitive environment was carried out based on Apogeo an advisory group and valuation institute. The target of my work was to evaluate the impact of communication in building APOGEO's strategic position in the market place, in addition to outlining measurement techniques and the importance of brand definition.
Klíčová slova:
hodnota; pozice; strategie; značka; brand; position; strategic; value
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29238