Název: Strategická pozice značky a její definování v konkurenčním prostředí
Překlad názvu: Strategic Position of a Brand and its Definition in the Competitive Environment
Autoři: Malečková, Marie ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota; pozice; strategie; značka; brand; position; strategic; value

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29238

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81384


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-19, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet