Original title:
Vstup produktu na evropský trh
Translated title:
Product introduction on the European market
Authors:
KUBÍČEK, Roman Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce se zaměřuje na vstup nového produktu zavedené společnosti na evropský trh a jeho další rozvoj. Cílem práce je vytvořit na základě marketingového výzkumu konkrétní marketingový mix pro mezinárodní působnost zvoleného podniku.Thesis focuses on product introducing of well-established Czech company Karlovarské minerální vody, a.s. on the European market and their further development. The basic aim of this work is to create a concept of concrete marketing mix for international scope of KMV, a.s.
Keywords:
advertising campaign; management; marketing; questionnaire; survey; dotazníkové šetření; management; marketing; marketingový výzkum; reklamní kampaň Citation: KUBÍČEK, Roman. Vstup produktu na evropský trh. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15301