Original title: Vstup produktu na evropský trh
Translated title: Product introduction on the European market
Authors: KUBÍČEK, Roman
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising campaign; management; marketing; questionnaire; survey; dotazníkové šetření; management; marketing; marketingový výzkum; reklamní kampaň
Citation: KUBÍČEK, Roman. Vstup produktu na evropský trh. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15301

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-80708


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-12-09, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share