Original title: Využití internetu jako marketingové strategie
Translated title: Using the Internet as a marketing strategy
Authors: SLÁMA, Jiří
Document type: Bachelor's theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: city; customers; internet; IT technologies; marketing; marketing strategy; marketing tool; services; internet; IT technologie; marketing; marketingová strategie; marketingový nástroj; město; služby; zákazník
Citation: SLÁMA, Jiří. Využití internetu jako marketingové strategie. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15285

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-80648


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-12-09, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share