Název: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Překlad názvu: The analysis of the marketing mix in the company
Autoři: DVOŘÁKOVÁ, Jitka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; marketing mix; place; price; product; promotion
Citace: DVOŘÁKOVÁ, Jitka. Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15298

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-80572


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-12-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet