Original title:
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Translated title:
The analysis of the marketing mix in the company
Authors:
DVOŘÁKOVÁ, Jitka Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem je analýza a zhodnocení jednotlivých používaných marketingových nástrojů. Vedlejším cílem je návrh opatření, vedoucích ke zlepšení konkurenceschopnosti do budoucna a kalkulace jejich ekonomických dopadů. The main aim is to analyze and evaluate used various marketing tools. A secondary aim is to suggest measures designed to improve competitiveness in the future, and calculation of their economic impact.
Keywords:
marketing mix; place; price; product; promotion; cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace Citation: DVOŘÁKOVÁ, Jitka. Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15298