Název:
First moment a last minute v prodeji zájezdu cestovní kanceláře
Překlad názvu:
The First moment and Last minute in sales of Travel office
Autoři:
BOVŠKOVÁ, Simona Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat nabídku first moment a last minute zájezdů nabízených cestovní kanceláří v souladu se spotřebním chováním potenciálních zákazníků a posoudit, zda je potřeba tuto nabídku rozšiřovat. Prostřednictvím terénního šetření a rozhovoru s majitelem CK jsem došla k závěru, že není třeba tuto nabídku rozšiřovat či zdokonalovat. The aim of this work was to analyze the offer of first moment and last minute tours offered by travel agencies in line with consumer behavior and assess whether it is necessary to extend this offer. Through field investigation and interview with the owner of TA, I concluded that this offer isn{\crq}t need to expand or improve.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; cestovní ruch; first moment; last minute; nabídka; first moment; last minute; offer; tourism; travel agency Citace: BOVŠKOVÁ, Simona. First moment a last minute v prodeji zájezdu cestovní kanceláře. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15023