Original title:
First moment a last minute v prodeji zájezdu cestovní kanceláře
Translated title:
The First moment and Last minute in sales of Travel office
Authors:
BOVŠKOVÁ, Simona Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat nabídku first moment a last minute zájezdů nabízených cestovní kanceláří v souladu se spotřebním chováním potenciálních zákazníků a posoudit, zda je potřeba tuto nabídku rozšiřovat. Prostřednictvím terénního šetření a rozhovoru s majitelem CK jsem došla k závěru, že není třeba tuto nabídku rozšiřovat či zdokonalovat. The aim of this work was to analyze the offer of first moment and last minute tours offered by travel agencies in line with consumer behavior and assess whether it is necessary to extend this offer. Through field investigation and interview with the owner of TA, I concluded that this offer isn{\crq}t need to expand or improve.
Keywords:
first moment; last minute; offer; tourism; travel agency; cestovní kancelář; cestovní ruch; first moment; last minute; nabídka Citation: BOVŠKOVÁ, Simona. First moment a last minute v prodeji zájezdu cestovní kanceláře. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15023