Original title: Vnitřní prostředí vybrané společnosti a jeho zhodnocení
Translated title: Internal environment of selected company and its evaluation
Authors: TŮMOVÁ, Lenka
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; internal analysis; Internal environment; marketing research; strategy.; SWOT analysis; analýza vnitřního prostředí; inzerce; marketingový výzkum; strategie.; SWOT analýza; Vnitřní prostředí
Citation: TŮMOVÁ, Lenka. Vnitřní prostředí vybrané společnosti a jeho zhodnocení. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15006

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-79855


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-12-09, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share