Original title: Koncept řízení loajality jako klíčová strategie řízení výkonnosti a úspěšnosti Škoda Auto, a. s.
Translated title: The Loyalty management concept as a key strategy of productivity and success applied in SKODA AUTO, a. s.
Authors: Paleta, Vojtěch ; Hnilica, Jiří (advisor) ; Pekař, Stanislav (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: applied analysis of VOC/CTQ; board loyalty management; customer loyalty; Customer satisfaction; employee loyalty; strategic management; aplikovaná analýza VOC/CTQ; loajalita zákazníků; Spokojenost zákazníků; strategické řízení podniku; zaměstnanecká loajalita; řízení loajality

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24539

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77743


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-12-02, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share