Original title:
Sponzoring českého olympijského týmu
Authors:
Vybíral, Jaroslav ; Puchýř, Milan (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se zabývá aktuální marketingovou záležitostí sponzoringu sportu na konkrétním případě Českého olympijského týmu. Cílem této práce je na základě zrealizovaného výběrového šetření po ukončení olympijských her v Turíně 2006 zhodnotit efektivnost komunikace partnerů Českého olympijského týmu a kvantifikovat míru znalosti jejich partnerů v cílové skupině. Zároveň byly v práci pro porovnání využity výsledky předchozích výzkumů, které zpracovala profesionální agentura.
Keywords:
komerční komunikace; marketing sportu; olympismus; sponzoring; sport
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/153