Original title: Sponzoring českého olympijského týmu
Authors: Vybíral, Jaroslav ; Puchýř, Milan (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá aktuální marketingovou záležitostí sponzoringu sportu na konkrétním případě Českého olympijského týmu. Cílem této práce je na základě zrealizovaného výběrového šetření po ukončení olympijských her v Turíně 2006 zhodnotit efektivnost komunikace partnerů Českého olympijského týmu a kvantifikovat míru znalosti jejich partnerů v cílové skupině. Zároveň byly v práci pro porovnání využity výsledky předchozích výzkumů, které zpracovala profesionální agentura.
Keywords: komerční komunikace; marketing sportu; olympismus; sponzoring; sport

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/153

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77318


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share