Název:
Trade Marketing v mezinárodní farmaceutické společnosti Novartis
Autoři:
Balcarová, Jana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem této práce je přiblížit studentům pojem Trade Marketing a objasnit jeho velmi důležitou úlohu pro podnik. Trade Marketing je představen na základě příkladů aktivit z praxe farmaceutické společnosti Novartis. Praktické příklady jsou doplněny o analýzu jejich úspěšnosti a návrhy na zlepšení do budoucna. Práce se dále zabývá specifiky farmaceutického průmyslu (legislativa, etika), vysvětluje pojmy související s Trade Marketingem (Category Management, Merchandising)a představuje firmu Novartis a její produkty.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1011