Original title: Specifické produkty v nabídce cestovního ruchu České republiky
Authors: Horková, Soňa ; Vaško, Martin (advisor) ; Bakos, Tomáš (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce popisuje význam destinačního managementu při tvorbě turistických produktů, analyzuje nabídku specifických produktů a jejich propagaci, kterou provádí Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism. Na závěr nabízí srovnání, zda v současnosti realizovaná propagace národních produktů odpovídá zpracované Strategii propagace České republiky 2004-2010.
Keywords: destinační management; Strategie propagace; turistický produkt

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3511

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77251


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share