Original title: Marketingová strategie Hotelu U Kata v Kutné Hoře
Authors: Domasová, Klára ; Indrová, Jarmila (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá marketingem, jeho aplikací v hotelnictví a cestovním ruchem 21.století. Druhá, praktická část, mapuje součastnou situaci Hotelu U Kata, jeho charakteristiku a součastný marketingový mix. Práce definuje žádaného klienta a možnosti hotelu jak tuto klientelu získat. V závěru práce je vytvořen nový marketingový mix hotelu. Tento mix vychází z budoucí, tak i současné analýzy konkurence a ze SWOT analýzy.
Keywords: Hotel U Kata; Marketing v hotelnictví; marketingový mix; žádaný klient

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4543

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77234


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share