Original title:
Marketingová strategie Hotelu U Kata v Kutné Hoře
Authors:
Domasová, Klára ; Indrová, Jarmila (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá marketingem, jeho aplikací v hotelnictví a cestovním ruchem 21.století. Druhá, praktická část, mapuje součastnou situaci Hotelu U Kata, jeho charakteristiku a součastný marketingový mix. Práce definuje žádaného klienta a možnosti hotelu jak tuto klientelu získat. V závěru práce je vytvořen nový marketingový mix hotelu. Tento mix vychází z budoucí, tak i současné analýzy konkurence a ze SWOT analýzy.
Keywords:
Hotel U Kata; Marketing v hotelnictví; marketingový mix; žádaný klient
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4543