Název: Porovnání odlišností interkulturálního marketingu na vybraných průmyslových trzích EU a východní Evropy
Překlad názvu: The comparison of intercultural marketing differences in the selected markets of the EU and the Eastern Europe with a focus on industrial organisations behaviour
Autoři: Hrbek, David ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Přikrylová, Jana (oponent) ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Stránský, Lubomír (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2005
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: interkulurální marketing; kulturní odlišnosti; průmyslový marketing; business negotiations; cultural divergences; Intercultural marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28009

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77055


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet