Název:
Dopad legislativních změn na vedení spisové služby
Překlad názvu:
The impact of changes in legislation on managment of filing service
Autoři:
Bartelová, Jana ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Žižková, Veronika (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá realizací spisové služby na městském úřadě a porovnává reálný současný stav s aktuálními legislativními požadavky. Práce je rozdělena na 2 části. V první části jsou uvedeny základní informace o vybraném městském úřadu a charakteristika používaného informačního systému spisové služby. V dalších kapitolách jsou popisovány jednotlivé činnosti při výkonu spisové služby a analýza životního cyklu dokumentů na městském úřadě. V druhé části práce jsou identifikovány výrazné legislativní změny, které mají dopad na změnu jednotlivých činností ve spisové službě. Na základě této identifikace jsou vypracovány návrhy na odstranění procesních nedostatků a nejednotnosti při vedení spisové služby na městském úřadě. Hlavním výstupem optimalizace spisové služby je úprava spisového řádu dle platné legislativy a metodického pokynu Ministerstva vnitra.This work covers the implementation of filing service in a municipal office and compares the real, current state with current legislation demands. The work is divided into 2 parts. The first part provides basic information about a selected municipal office and the character of currently used information system for filing service. Next this part describes individual activities being carried out in order to provide filing service and analyzes the life cycle of documents being processed in the municipal office. The second part of this work identifies significant changes in legislation, which influence individual activities of filing service. This enumeration serves as a basis for change proposals leading to the removal of flaws in processes as well as confusion in filing service managment in the municipal office. The main output of optimisation of filing service is altering the filing service managment according to the current filing service order in order to be in agreement with current legislation and the Ministry of Internal Affairs regulation.
Klíčová slova:
datová schránka; legislativa; městský úřad; Spisová služba; spisový řád; životní cyklus dokumentu; data box; document life cycle; filing procedure; Filing service; legislation; municipal office
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24321