Název:
Marketingová studie vybrané turistické destinace - Východní Čechy
Překlad názvu:
Marketing study of turistic region - Eastern Bohemia
Autoři:
Točoňová, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Strakova, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je představení a analýza turistického regionu Východní Čechy. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická. Seznamuje s pojmem marketing, destinace a destinační marketing. Druhá, praktická část, se zabývá již konkrétní destinací -- Východní Čechy. Obsahuje vnější analýzu marketingového prostředí Východních Čech, primární a sekundární nabídku destinace, identifikace hlavních konkurentů a marketingový výzkum návštěvníků. Závěrečná část práce shrnuje hlavní nedostatky a překážky rozvoje cestovního ruchu a snaží se nabídnout nějaké možnosti řešení.The object of the study is presentation and marketing analysis of touristic region Eastern Bohemia. The study is divided into two sections. First section is theoretic. It desribes marketing, touristic destination and destination marketing. Second section is practical and contains marketing environment of Eastern Bohemia, primary and secondary offer of region, identification of main competitors and marketing research of visitors. The final part of study summarizes essential imperfections and barriers of development of tourism in the region and suggests some solutions.
Klíčová slova:
destinační management; marketing destinace; Východní Čechy; Destination Management; Destination Marketing; Eastern Bohemia
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24912