Original title:
Analýza internetového marketingu vybraného e-shopu (parfumerie)
Translated title:
Internet marketing analysis of selected fragrance shop
Authors:
Cibulka, Martin ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Viková, Lenka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je analýza internetového marketingu vybraného e-shopu. Na začátku práce jsou popsány možnosti internetu pro marketing a marketingový mix na internetu. V dalších kapitolách je popsán vybraný sortiment a jednotlivé online parfumerie. Ve čtvrté kapitole je detailně analyzovaný marketing konkrétního obchodu.The aim of this work is the analysis of selected online store. The introduction describes the possibilities of the Internet for marketing and online marketing mix. The next chapter describes selected products and the biggest online perfume sellers in the Czech Republic. In the fourth chapter is analyzed in detail a specific marketing of selected store.
Keywords:
e-commerce; fragrance store; Internet marketing; internetový marketing; internetový obchod; parfumerie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24929