Název:
Analýza internetového marketingu vybraného e-shopu (parfumerie)
Překlad názvu:
Internet marketing analysis of selected fragrance shop
Autoři:
Cibulka, Martin ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Viková, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je analýza internetového marketingu vybraného e-shopu. Na začátku práce jsou popsány možnosti internetu pro marketing a marketingový mix na internetu. V dalších kapitolách je popsán vybraný sortiment a jednotlivé online parfumerie. Ve čtvrté kapitole je detailně analyzovaný marketing konkrétního obchodu.The aim of this work is the analysis of selected online store. The introduction describes the possibilities of the Internet for marketing and online marketing mix. The next chapter describes selected products and the biggest online perfume sellers in the Czech Republic. In the fourth chapter is analyzed in detail a specific marketing of selected store.
Klíčová slova:
internetový marketing; internetový obchod; parfumerie; e-commerce; fragrance store; Internet marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24929