Original title:
Analýza marketingovej komunikácie značky L'Oréal Paris
Translated title:
Analysis of marketing communications of L'Oréal Paris brand
Authors:
Slimáková, Miroslava ; Skokanová, Dagmar (advisor) ; Štědroň, Bohumír (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá analýzou marketingovej komunikácie kozmetickej značky L'Oréal Paris. Cieľom je analýza komunikačných aktivít tejto značky so zameraním na reklamu a jej komunikačné účinky. Výskum na základe dotazníka skúma rozdielne vnímanie mužov a žien značky L'Oréal Paris a jej komunikačných aktivít.Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kosmetické značky L'Oréal Paris. Cílem je analýza komunikačních aktivit této značky se zaměřením na reklamu a její komunikační účinky. Výzkum na základě dotazníku zkoumá rozdílné vnímání mužů a žen značky L'Oréal Paris a její komunikačních aktivit.Bachelor's thesis deals with analysis of marketing communications cosmetic brand L'Oréal Paris. The goal of the thesis is to analyze communication activities of L'Oréal Paris brand with focus on advertising and its communication effects. Research based on a questionnaire examines men's and women's different perceptions of L'Oréal Paris brand and its communication activities.
Keywords:
brand; brand positioning; communication mix; L'Oréal; marketing communication; komunikační mix; L'Oréal; marketingová komunikace; positioning značky; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24314