Název:
Využití Facebooku k propagaci značky
Překlad názvu:
Using facebook to promote brands
Autoři:
Kotlaba, Josef ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je poskytnout srozumitelný a ucelený návod, jak pomocí sociální sítě Facebook vytvořit vhodnou a efektivní prezentaci produktu, značky nebo firmy a využít k tomu všechny možnosti, které tato síť nabízí. V první části popíši, jaké prostředky síť Facebook nabízí, ve druhé části se budu věnovat tomu, jak tyto prostředky využít k vytvoření vhodné prezence na Facebooku. Ve třetí části popíši a nabídnu svůj názor na některé existující prezentace firem a značek a v závěrečné části se pak budu věnovat nekalým praktikám a metodám nevyžádané reklamy, které se na Facebooku objevují, popíši je a nabídnu příklady. Při tvorbě práce jsem vycházel z informací dostupných na Facebooku, jeho Nápovědě a stránkách pro vývojáře.This bachelor thesis aims to offer comprehensible guide how to create proper and effective presentation of product, brand or business using social network Facebook and utilise all instruments it offers. In the first part I will describe the instruments Facebook offers, in the second part will be dedicated to utilising these instruments to create an appropriate presence and propagation on Facebook. In the third part I will describe some existing presentations of businesses and brands and will offer my view on them. Last part will be dedicated to nefarious practices and spamming methods that appear on Facebook, describing them and offering examples. When writing this thesis I used information available on Facebook and its Help Center and Developer pages.
Klíčová slova:
Facebook; marketing; propagace; reklama; sociální sítě; advertisment; Facebook; marketing; promotion; social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24350