Original title:
Marketingová strategie cestovního ruchu vybrané destinace
Translated title:
Marketing strategy of the tourism destination Bad Oeynhausen
Authors:
Dlouhý, Zdeněk ; Petrů, Zdenka (advisor) ; Houška, Petr (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je navrhnout marketingovou strategii pro destinaci cestovního ruchu Bad Oeynhausen. Teoretická část je zaměřena na problematiku destinačního marketingu a managementu. Autor rovněž rozebírá specifika destinačního marketingu jako součásti městského marketingu. Součástí praktické části jsou analýzy primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v Bad Oeynhausen, SWOT analýza a analýza základních ukazatelů cestovního ruchu. Na základě analýz a vyhodnocení současné marketingové politiky destinační agentury Staatsbad Bad Oeynhausen GmbH je připravena marketingová strategie pro destinaci cestovního ruchu Bad Oeynhausen. Součástí této strategie je segmentace trhu a výběr cílových segmentů, stanovení mise a dlouhodobých cílů, positioning a nastavení marketingového mixu.The aim of this thesis is to prepare a marketing strategy for the tourism destination Bad Oeynhausen. The theoretical part is focused on the specifics of the destination marketing and management. The other part brings a marketing strategy for Bad Oeynhausen which is based on the analysis of the tourism potential and marketing activities of the tourism agency Staatsbad Bad Oeynhausen GmbH.
Keywords:
Destination marketing; Marketing strategy; Tourism; cestovní ruch; destinace cestovního ruchu; marketingová strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26756