Název:
Vývoj produktů v neziskových organizacích (na příkladu AIESEC).
Překlad názvu:
Product development in non for profit organization (AIESEC example)
Autoři:
Soukup, Vladimír ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hudeček, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice vývoje a marketingu produktů ve specifickém kontextu neziskové organizace a služby jako produktu. Konkrétní část je věnována nástrojům na analýzu konkurence a postavení na trhu. V praktické části práce se zaměřuji na specifické podmínky AIESEC, mezinárodní studentské organizace, a jeho produktového portfolia. Analyzuji portál tvojekariera.cz, konkrétní produkt AIESEC Česká republika, a navrhuji řešení pro jeho vývoj tak, aby byl konkurenceschopnější a relevantnější pro externí prostředí.Theoretical part of this bachelor thesis focuses on product development and product marketing in the specific context of marketing of services in non-corporate sector. Specific part is dedicated to tools of analysing the competition and market position. In practical part of the thesis the specific condition of AIESEC, international students organization, and its product portfolio are coming into focus. I am analysing tvojekariera.cz, a particular product of AIESEC Czech Republic, and offering solutions for its development in order to become more competitive and externally relevant.
Klíčová slova:
AIESEC; konkurenční analýza; Marketing; marketing služeb; marketingový mix; nezisková organizace; portál pracovních příležitostí; tvojekariera.cz; vývoj produktů; AIESEC; competition analysis; job offers web site; Marketing; marketing mix; marketing of services; non for profit organization; product development; tvojekariera.cz
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27851