Original title:
Tvorba komunikační kampaně v době finanční krize na příkladu spol. Vodafone Czech Republic a.s.
Translated title:
Creation of communication campaign in a time of financial crisis on the example of Vodafone Czech Republic a.s.
Authors:
Janda, Jakub ; Postler, Milan (advisor) ; Mikulková, Kateřina (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Předmětem diplomové práce je položení teoretického znalostního základu potřebného pro tvorbu komunikační kampaně a analýza přípravy reálné komunikační kampaně ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. v době ekonomické krize, a to včetně analýzy tržního prostředí a situace společnosti, ve které se v dané době nacházela. Práce poskytuje podrobný pohled na jednotlivé kroky přípravy kampaně od specifikování cílů, přes volbu vhodných benefitů, až po realizaci kampaně. Práce rovněž zhodnocuje její dopady z hlediska tržního postavení a zákaznického vnímání společnosti.The subject of this thesis is to provide theoretical and knowledge basis needed for creation of communication campaign and to analyze preparation of specific communication campaign created by Vodafone Czech Republic a.s. in a time of financial crisis together with analysis of market environment and company's position at that time. The thesis depicts in detail subsequent steps of campaign preparation, from goals definition, choice of right benefits to execution of the campaign. It also evaluates the impacts of the campaign on the position of the company from the market and customer perspective.
Keywords:
campaign; financial crisis; telecomunications; finanční krize; komunikace; telekomunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25316