Original title:
Využití nových médií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky utilitní společnosti
Translated title:
Application of new media including social networks on power company communication with its customers
Authors:
Binderová, Vladimíra ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Podzimek, Václav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce je odhalit potenciál využití moderních nástrojů marketingové komunikace s důrazem na sociální sítě v utilitní společnosti a následně navrhnout příklady aplikace jednotlivých nástrojů na konkrétní kampaň. V teoretické části diplomové práce popisuji proces tvorby komunikační kampaně společnosti s detailnějším zaměřením na moderní komunikační nástroje a jejich příklady použití v českých firmách. Následně je představena společnost RWE a uvedeny zásadní charakteristiky utilitního prostředí. Praktická část obsahuje zadání komunikační kampaně RWE z roku 2008, souhrn použitých nástrojů a návrhy její aplikace na nástroje moderní. Nastíněn je i hrubý odhad výše rozpočtu a velikost zásahu oslovených spotřebitelů u jednotlivých návrhů. Přínosem diplomové práce je kritický náhled na využití jednotlivých nových nástrojů v utilitní společnosti a doporučení, které z nich v budoucnosti použít a kterým se naopak vyhnout.The aim of master's thesis is to discover viable potential of using modern communication tools in power company with stress on using social networks. Subsequently real applications of new marketing tools on particular campaign are proposed. In the theoretical part of this thesis the communication campaign process is described with focus on modern marketing communication tools and their practical examples. The RWE company is introduced and basic characteristics of energy sector are mentioned. The practical part consists of RWE communication campaign assignment from 2008, summary of marketing communication tools used in it and proposals for application of new marketing tools on this campaign. An approximate budget and reach are estimated. The result of master's thesis is critical opinion on usage of new communication tools in power company and recommendation for applying them in the future.
Keywords:
communication campaign; energy sector; modern communication tools; moderní nástroje komunikace; tvorba komunikační kampaně; utilitní prostředí
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25050