Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití nových médií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky utilitní společnosti
Binderová, Vladimíra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Podzimek, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je odhalit potenciál využití moderních nástrojů marketingové komunikace s důrazem na sociální sítě v utilitní společnosti a následně navrhnout příklady aplikace jednotlivých nástrojů na konkrétní kampaň. V teoretické části diplomové práce popisuji proces tvorby komunikační kampaně společnosti s detailnějším zaměřením na moderní komunikační nástroje a jejich příklady použití v českých firmách. Následně je představena společnost RWE a uvedeny zásadní charakteristiky utilitního prostředí. Praktická část obsahuje zadání komunikační kampaně RWE z roku 2008, souhrn použitých nástrojů a návrhy její aplikace na nástroje moderní. Nastíněn je i hrubý odhad výše rozpočtu a velikost zásahu oslovených spotřebitelů u jednotlivých návrhů. Přínosem diplomové práce je kritický náhled na využití jednotlivých nových nástrojů v utilitní společnosti a doporučení, které z nich v budoucnosti použít a kterým se naopak vyhnout.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.