Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Fincentrum, a.s.
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in Fincentrum, a.s.
Authors:
Tomasková, Hana ; Votava, Libor (advisor) ; Drahota, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je charakteristika firmy Fincentrum, a.s. a analýza současných nástrojů marketingového mixu. Dále práce obsahuje zhodnocení marketingových praktik, porovnání firmy s konkurencí a návrh případných doporučení na vylepšení situace.The aim of this work is characteristic Fincentrum Company, Inc. and analysis of current instruments of the marketing mix. Further work includes evaluation of marketing practices, comparing the company with the competition and if necessary recommendations to improve the situation.
Keywords:
comparing; marketing mix; recommendations; doporučení; marketingový mix; porovnání
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25837