Název:
Analýza marketingové strategie společnosti Starbucks
Překlad názvu:
Analysis of Starbucks marketing strategy
Autoři:
Justová, Eva ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání společnosti Starbucks na českém trhu. Šetření na českém trhu je provedeno pomocí dotazníku, součástí práce jsou získané závěry a doporučení značce. V bakalářské práci jsou vysvětleny pojmy jako je značka, branding, brand management a brand building. V neposlední řadě jsou zmíněny současné trendy v budování značky.The thesis is focused on analyzing of the perception of Starbucks on the Czech market. The investigation on the Czech market is done through a questionnaire, part of the work are findings and recommendations to the brand. The work explains the concepts such as brand, branding, brand management and brand building. Last but not least, describes current trends in brand building.
Klíčová slova:
brand; brand building; branding; Starbucks; brand; brand building; branding; Starbucks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24378