Original title:
Aplikace marketingu na klinice plastické chirurgie v Českých Budějovicích
Translated title:
Marketing aplications in the clinic of plastic surgery in České Budějovice
Authors:
Maříková, Lucie ; Procházková, Markéta (advisor) ; Vodička, Zdeněk (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká jsou specifika aplikace marketingu v plastické chirurgii, popsat cílovou skupinu zákazníků a zkoumat, jaké typy marketingových nástrojů jsou v tomto odvětví nejúčinnější.The aim of the thesis is to found out what are the specifics of aplication marketing in plastic surgery, describe target group of clients and esamine which are the most widely used marketing tools in plastic surgery.
Keywords:
marketing in the health; marketing mix; plastic surgery; marketing ve zdravotnictví; marketingový mix; plastická chirurgie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24376