Název:
Aplikace marketingu na klinice plastické chirurgie v Českých Budějovicích
Překlad názvu:
Marketing aplications in the clinic of plastic surgery in České Budějovice
Autoři:
Maříková, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vodička, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká jsou specifika aplikace marketingu v plastické chirurgii, popsat cílovou skupinu zákazníků a zkoumat, jaké typy marketingových nástrojů jsou v tomto odvětví nejúčinnější.The aim of the thesis is to found out what are the specifics of aplication marketing in plastic surgery, describe target group of clients and esamine which are the most widely used marketing tools in plastic surgery.
Klíčová slova:
marketing ve zdravotnictví; marketingový mix; plastická chirurgie; marketing in the health; marketing mix; plastic surgery
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24376