Název:
Role akademických veletrhů v marketingovém mixu školy
Překlad názvu:
The Role of Academical Trade Fair in Marketing Mix of School
Autoři:
Rešlová, Pavlína ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na školní veletrhy. Obsahuje posouzení, jaké místo zaujímají v marketingovém mixu. Práce se zabývá otázkou, proč je vhodné marketingové řízení školy. Nastiňuje složky, které jsou zahrnuty při vystavování na veletrhu. Součástí obsahu je zhodnocení jednoho z akademických veletrhů a posouzení, jak si zde stojí Vysoká škola ekonomická konkrétně Fakulta managementu.The work is aimed at school fairs. Includes assessing their position in the marketing mix. The work deals with the question, why should the marketing management school. It outlines the components that are included in exhibiting at the fair. Contents includes evaluation of one academic fairs and assessmen how are leading the University of Economics Faculty of Management specifically.
Klíčová slova:
Gaudeamus 2010; marketingový mix; veletrhy; fairs; Gaudeamus 2010; marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26587