Original title: Mediální chování - témata v médiích
Authors: Rašková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Procházka, Jan (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Bakalářská práce se zabývá popisem spotřebního chování a významem segmentace spotřebních trhů. V teoretické části jsou definovány faktory a predispozice, které jedince ovlivňují v jeho výběrů a spotřebním chování. Praktická část práce se zaměřuje na výzkum sledovanosti jednotlivých tématických okruhů (např. auta a motorismu, vaření a recepty, zdraví a lékařství) v časopisech v letech 1998 a 2005.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7129

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7528


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share