Název:
Mediální chování - témata v médiích
Autoři:
Rašková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá popisem spotřebního chování a významem segmentace spotřebních trhů. V teoretické části jsou definovány faktory a predispozice, které jedince ovlivňují v jeho výběrů a spotřebním chování. Praktická část práce se zaměřuje na výzkum sledovanosti jednotlivých tématických okruhů (např. auta a motorismu, vaření a recepty, zdraví a lékařství) v časopisech v letech 1998 a 2005.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7129