Název:
Současné trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na nákupní cyklus.
Překlad názvu:
Contemporary trends in the commercial communication focused on the purchasing cycle
Autoři:
Nováková, Markéta ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce definuje pojem komerční komunikace, zejména složky komunikačního mixu. Především pak analyzuje současnou situaci v komerčních komunikacích, jaké probíhají změny a popisuje trendy v oslovování zákazníků.Jedna kapitola je věnována Nákupnímu cyklu, který je produktem agentury McCann-Erickson.The thesis explains the term the commercial communication, especially parts of the communication mix. But mainly it analyzes contemporary situation in the commercial communication, which changes are happening and it also describes trends in the adressing the customers. One chapter is dedicated to the Purchasing cycle which is a product of the McCann-Erickson advertising agency.
Klíčová slova:
komerční komunikace; nákupní chování; trendy; commercial communication; purchasing behaviour; trends
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26184