Název:
Analýza možnosti vzniku nové cestovní kanceláře - zakladatelský projekt
Překlad názvu:
The analysis of a foundation a new tour operator - business plan
Autoři:
Novotná, Petra ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu pro nově vznikající cestovní kancelář, která bude sestavovat tuzemské i zahraniční zájezdy na míru pro zákazníky a jejich domácí mazlíčky. Poté bude zhodnocena možnost realizace záměru. Diplomová práce se skládá ze tří částí. V první části je obecně charakterizována podnikatelská činnost v české republice, legislativní podmínky a právní formy podnikání. Na tuto obecnou rovinu je aplikována podnikatelská činnost cestovních kanceláří. Druhá část dokumentu definuje pojem podnikatelského plánu včetně jeho náležitostí, uživatelů a struktury. Třetí část diplomové práce tvoří konkrétní podnikatelský plán nově vznikající cestovní kanceláře Pet-Travel, s.r.o. Podnikatelský plán představí charakteristiku podnikatelského záměru, analýzu prostředí a trhu a v neposlední řadě marketingový a finanční plán. V závěru budou vyvozeny předpoklady úspěšnosti a rizika záměru.The aim of the thesis is to elaborate a business plan for a newly established tour operator that will compile both domestic and foreign tours tailored for customers and their pets. It will then evaluate the possibility of realization. The thesis consists of three parts. The first part is generally characterized by entrepreneurial activity in the Czech Republic, legislative requirements and legal forms of business. At this general level is applied to business activities of tour operators. The second part of the document defines the term business plan including its requirements and general users. The third part is an particular emerging business plan tour operator Pet Travel Ltd. Business plan presents the characteristics of the business purpose, analysis and market environment and finally marketing and financial plan. The conclusions will be drawn to the success and risks of the project.
Klíčová slova:
Cestovní kancelář; Cestovní ruch; Podnikatelský plán; Business plan; Tour operator; Tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24141