Original title: Úloha spotřebitelských soutěží v komerčních komunikacích.
Translated title: The role of consumer contests in commercial communications
Authors: Pokorná, Kristýna ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer contests; lottery act; purchase decision; sales promotion; loterijní zákon; nákupní rozhodování; podpora prodeje; spotřebitelské soutěže

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26180

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75103


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share