Original title:
On-line marketing a sociální sítě - jejich využití v marketingu na příkladu tanečního studia NABOSO
Translated title:
On.line marketing and social networs - their usage in markrting on the example od dance studio Naboso
Authors:
Maslowská, Michaela ; Průša, Přemysl (advisor) ; Postler, Milan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářká práce se zabývá možnosti propagace retailové firmy na sociálních sítích, kterou demonstruje na příkladu tanečního studia Naboso, jež autorka propaguje po dobu několika měsíců na Facebooku.Práce je rozdělena do tří částí - první se věnuje on-line marketingu v teoretické rovině, druhá popisuje sociální sítě a snaží se o porovnání jejich využití v marketingu, třetí se zaobírá projektem propagace tanečního studia na Facebooku.The thesis focuses on the promotion possibilities for a retail company on the social networks, which is demonstrated on the example of the dance studio Naboso, which had been promoted for a couple of months on Facebook. The thesis is divided into three parts - first describes on - line marketing theoretically, second describes social networks and compares their usage in marketing, third focuses on the promotion of the dance studio on Facebook.
Keywords:
Facebook; on-line marketing; social network; Facebook; on-line marketing; sociální sítě
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25627