Název:
Aplikácia marketingu v útulku pre zvieratá
Překlad názvu:
Marketing Application in Animal Shelter
Autoři:
Bardiovská, Dominika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šnajderová, Lucia (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Touto bakalárskou prácou popisujem, analyzujem a navrhujem fungovanie a systém aplikovania marketingového mixu, predovšetkým marketingovej komunikácie v útulku pre zvieratá. Mojím zámerom je aj postupné zhodnotenie propagácie útulku a vidina ďalších možných riešení komunikácie útulku s okolím. Vychádzam pri tom z teórie o neziskových organizáciách, marketingu, marketingovej komunikácie a špecifikách uplatnenia marketingu v neziskovej sfére ako je útulok pre zvieratá. Postupujem hľadaním metód ako pomôcť zvieratám, pričom sa opieram o minulé kampane pre pomoc zvieratám, hlavne na pomoc zvieratám v útulkoch. Výsledkom je jasný program marketingového mixu s hlavným zameraním na marketingovú komunikáciu konkrétneho útulku pre zvieratá, stručné porovnanie dvoch konkrétnych útulkov a moja aditívna aplikácia marketingu na daný útulok.Touto bakalářskou prací popisuji, analyzuji a navrhuji fungování a systém aplikování marketingového mixu, především marketingové komunikace v útulku pro zvířata. Mým záměrem je i postupné zhodnocení propagace útulku a vidina dalších možných řešení komunikace útulku s okolím. Vycházím při tom z teorie o neziskových organizacích, marketingu, marketingové komunikace a specifikách uplatnění marketingu v neziskové sféře jako je útulek pro zvířata. Postupuji hledáním metod jak pomoci zvířatům, přičemž se opírám o minulé kampaně pro pomoc zvířatům, hlavně na pomoc zvířatům v útulcích. Výsledkem je jasný program marketingového mixu s hlavním zaměřením na marketingovou komunikaci konkrétního útulku pro zvířata, stručné srovnání dvou konkrétních útulků a moje aditivní aplikace marketingu na daný útulek.This Bachelor's Thesis deals, analyses and designs a system of applying the marketing mix, mainly the marketing communications in the animal shelter. My intention is also to gradually review the promotion of the shelter and depict a vision of other possible solutions to the shelter's communication with the environment. My work is based on the theory of non-profit organizations, marketing, marketing communications and specification of the marketing application in nonprofit sector as a shelter for animals. I continue searching methods to help animals, relying on past campaigns to help animals, especially to help animals in shelters. The result is a clear marketing mix program with a focus on specific marketing communications in the animal shelter, a brief comparison of two specific shelters and my additive application of marketing to the animal shelter.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; nezisková organizace; zvířata; útulek pro zvířata; a nonprofit organization; animal shelters; animals; marketing; marketing communications
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25710