Název:
Klamaní spotřebitele
Překlad názvu:
Misleading of consumers
Autoři:
Pavlovcová, Jana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá průzkumem problebamtiky klamání spotřebitelů na českém trhu při nákupu zboží či služeb a rozborem legislativní ochrany, která má spotřebitele před těmito nekalými metodami chránit. Popisuje systém ochrany spotřebitele v ČR včetně právní úpravy této oblasti a definuje činnosti státních dozorových organizací, které dohlíží nad dodržováním příslušných zákonů. Identifikuje nejčastější způsoby metod klamání spotřebitelů a prostředky možné obrany.Bachelor's thesis focuses on misleading commercial practices on consumers of Czech markets and analyzes legislation means to protect consumers from these unfair methods. It identifies the most common deceiving methods and means to defend against them, including activities of state supervisory organizations, which oversees compliance with applicable laws.
Klíčová slova:
klamavé a agresivní obchodní praktiky; metody klamání spotřebitele; nekalé podmínky ve spotřebitelských smlouvách; ochrana spotřebitele; správní dozor ochrany spotřebitele; consumer protection; consumer rights administrative supervision; deceiving conditions in consumer contracts; unfair and aggressive trade methods
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24368