Original title: Lokální marketing na internetu
Translated title: Local on-line marketing
Authors: Šimůnková, Tereza ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Nový, Marek (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Google PLaces; local marketing; Local search; SEO; Google místa; konverze; lokální marketing; lokální vyhledávání; on-line marketing malých a středních podniků; SEO; výsledky vyhledávání

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25156

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74444


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share