Original title: Řízení provozu na callcentru ve vybrané firmě
Translated title: Callcentrum System Management in a chosen Firm
Authors: Guzi, Jan ; Černý, Jan (advisor) ; Novák, Michal (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising space; capacity; operations management; operator; optimalization; passive - voice call center; performance targets; scheduling shift; surveys; kapacita; operátor; optimalizace; pasivní callcentrum; plánování směn; průzkumy; reklamní plochy; výkonnostní cíle; www.Bezreklamky.cz; řízení provozu

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24276

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74270


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share