Název:
Analýza kampaně Nové generace pro komunální volby ve Znojmě 2010
Překlad názvu:
The Analysis of the Communication Campaign by Nová Generace for the Municipal Elections in Znojmo, 2010
Autoři:
Doležalová, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce "Analýza kampaně Nové generace pro komunální volby ve Znojmě 2010" je provedení analýzy komunikačních nástrojů použitých v předvolební kampani Nové generace. V teoretické části se autorka věnuje politickému marketingu v obecné rovině. Popsány jsou zde historie politického marketingu, tvorba politické strategie a použití jednotlivých komunikačních nástrojů v rámci oboru. Praktická část se skládá z představení Nové generace, jejich členů, a dále shrnuje kampaň. Poslední kapitola představuje autorčiny názory na kampaň a navrhuje vylepšení do budoucna.The main task of the bachelor thesis "The Analysis of the Communication Campaign by Nová Generace for the Municipal Elections in Znojmo, 2010" is to focus on the marketing communication of the party Nová Generace which was used during the pre-election period. The theoretical part is dedicated to the political marketing in general, where the history of political marketing, the strategy -- making and the implementation of communication instruments in this branch are described. The practical part consists of the introduction of the Nová Generace, its members and it also summarizes the campaign. At the end of the thesis there is a chapter that characterizes the author`s opinions and suggestions for the future.
Klíčová slova:
komunální volby ve Znojmě; Nová generace; politický marketing; municipal elections in Znojmo; Nová generace; political marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26691