Název:
Politický marketing 2010
Překlad názvu:
Political marketing 2010
Autoři:
Hanulay, Juraj ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca "Politický marketing použitý v voľbách do NR SR 2010" sa zaoberá priblížením politického marketingu z 2 pohľadov a to teoretického a praktického. V teoretickej časti dochádza k objasneniu pojmu politického marketingu a jeho role v volebných kampaniach, v stručnosti sú priblížené sociálne siete ktoré tvoria samozrejmosť v politickom marketingu. V praktickej časti približujem predvolebnú situáciu na Slovensku, aplikáciu politického marketingu v parlamentných voľbách v roku 2010 v Slovenskej republike, výsledky volieb na následné zhodnotenie efektívností strán v použití marketingových zdrojov.Diplomová práce "Politický marketing použitý v volbách do NR SR 2010" se zabývá přiblížením politického marketingu z 2 pohledů a to teoretického a praktického. V teoretické části dochází k objasnění pojmu politického marketingu a jeho role v volebních kampaních, v stručnosti jsou přiblíženy sociální sítě které tvoří samozřejmost v politickém marketingu. V praktické části přibližuji předvolební situaci na Slovensku, aplikaci politického marketingu v parlamentních volbách v roce 2010 v České republice, výsledky voleb na následné hodnocení efektivnosti stran v použití marketingových zdrojů.Thesis: "Political marketing used in NC elections 2010" deals with the proximity of political marketing from two perspectives and the theoretical and practical. The theoretical part is clarified the concept of political marketing and its role in electoral campaigns, in brief are approximated social networks which are commonplace in political marketing. The practical part of which approximates the pre-election situation in Slovakia, the application of political marketing in the parliamentary elections in 2010 in the Slovak Republic, the election results for the subsequent assessment of the effectiveness of parties in the use of marketing resources.
Klíčová slova:
Billboard; Internet; Kampan; Politická stratégia; Politický marketing; Billboard; Campaign; Internet; Political marketing; Political strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25148