Název:
Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR
Překlad názvu:
Marketing and communication strategy of SAP Czech Republic
Autoři:
Kalinová, Lucie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Černý, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR se zabývá analýzou současné komunikace společnosti se zaměřením na využití sociálních médií. Práce je rozdělena do dvou částí, kde teoretická se zaměřuje na vysvětlení pojmů komunikace, marketingové komunikace jako součásti marketingového mixu a především specifikací sociálních médií. Druhá, praktická část obsahuje rozbor současné komunikace společnosti a provádí analýzu komunikace s využitím sociálních médií. Na závěr je provedeno vyhodnocení potenciálního využití sociálních médií v komunikační strategii společnosti SAP ČR.The master thesis named "Marketing and communication strategy of SAP Czech Republic" analyses contemporary communication of the company, focusing on communication using social media. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on explanations of communication, marketing communication as a part of the marketing mix and in particular the specifications of social media. The second part of the thesis contains the analysis of the contemporary communication of the company and analyses communication using social media. The final chapter provides an evaluation of the potential use of social media in the communication strategy of SAP Czech Republic.
Klíčová slova:
blogy; komunikace; marketingová komunikace; sociální média; sociální sítě; blogs; communication; marketing communication; social media; social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26143