Název:
Politický marketing: případová studie volby do zastupitelstva v Sušici (ČSSD)
Překlad názvu:
Political marketing: case study of election into the council of the Susice town
Autoři:
Pavlíčková, Hana ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Novotný, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala politický marketing, který dále aplikuji na volební kampaň ČSSD ve volbách do zastupitelstva v Sušici. V první kapitole popisuji vývoj politického marketingu a zavádění marketingových technik do politické oblasti. V další části se pak zaměřuji na marketingový proces, na jehož základě politický marketing funguje a umožňuje na základě analýzy politického trhu připravit kvalitní volební kampaň. Dále se specializuji na marketingový mix a především na jednu z jeho složek - propagaci, která je nejvíce viditelnou a hmatatelnou součástí. Propagaci pak aplikuji ve své praktické části na komunální volby v Sušici konané 15. - 16. října 2010. Po shrnutí celkové politické situace v Sušici a stručném zhodnocení volebních kampaní ostatních místních kandidujících stran se zaměřuji konkrétně na ČSSD. Na základě analýzy propagačních technik a volebního programu této strany pak dospívám k závěru, proč strana v těchto volbách neuspěla.I have chosen a political marketing as a matter of subject of my bachelor's study, which I'm applying on election campaign CSSD in election to council in Susice. I am describing it as a progress of political marketing and implementing of marketing technics into the political area in the first chapter. I'm focusing on marketing in process on which base is political marketing fully functional in marketing and making as possible on ground of analysis of political market to prepare a quality campaign in the next chapter. I'm specializing in marketing mix further and in particular one of its component-promotion, which is one of the most visible and concrete component. I'm implementing propagation in the practic part of the study on election into council of the Susice town which has taken place between 15th and 16th of October 2010. I'm targeting concretely CSSD after summarizing overall political situation in Susice and short analysis (concise evaluation) of election campaigns of others parties running for the election. On the ground of analysis propagations technique and of election program I have came to conclusion, why this party didn't succeed.
Klíčová slova:
Komunální volby; Politický marketing; Propagace; Council election; Political marketing; Propagation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27902